תיקון למיכלי הדחה SANIT, חלקי חילוף למיכלי SANIT

חברת תכלית המים מספקת שירות תיקון לכל סוגי מיכלי ההדחה וביניהם גם עבור המותג המוביל – SANIT. כמו כן מספקת חלקי חילוף למיכלי SANIT כגון – מנגנונים, מצופים, אטמים. חלקי החילוף הינם מקוריים בלבד, ומוחלפים באהבה על ידי צוות מומחים המעניקים שירות אדיב ומקצועי, מענה מהיר ותיאום מיידי בפריסה ארצית.

מחפשים חלקי חילוף לניאגרה סמויה SANIT? ברשותנו מבחר חלקי חילוף זמינים לרכישה ומקוריים עבור לניאגרה SANIT.

כמו כן, החברה מספקת מענה גם עבור דגמים נוספים של מיטב המותגים בארץ ובעולם כגון – שירות מלא למיכלי הדחה של גרואה – GROHE, שירות עבור מיכלי הדחה של פלסאון PLASSON, שירות למיכלי הדחה של פרופילון, מיכלי tece, מיכלי הדחה גיבריט GEBERIT, אידאל סטנדרט IDEAL STANDART WISA ועוד.

בנוסף, החברה מספקת מגוון אביזרים משלימים כגון מאריכים לאסלה, מוטות הברגה לאסלה, לחצנים לאסלות ועוד.

קצת מידע על מיכלי הדחה

את המיכל ההדחה אנו שומעים בעת השימוש בלחצן, הוא  מותקן בקיר לפני חיפוי האריחים. מיכל ההדחה נושא בתוכו כמות של עד שישה ליטר מים, הניתנים לכוונון. המיכל מגיע עם קונסטרוקציית וניפלים (שהם אותם צינורות אשר מכניסים מים נקיים מהמיכל לטובת השטיפה). תפקיד מים אלה לסלק את המים ותכולתם  ישירות למערכת הביוב. חשוב לציין כי ישנם מיכלים ייעודיים אותם ניתן להתקין בקירות גבס, אשר מגיעים עם חיזוק כגון רגלי ברזל שתפקידם לתמוך באסלה ומשקלה. בנוסף, רגלי החיזוק מיועדים להפחית את המומנט של מוטות ההברגה, אשר עליהם מותקנת האסלה.

ישנם סוגים שונים של מיכלים אשר מותאמים על פי אופי השטח, ישנם מכילים גבוהים המתאימים לחדרי שירותים גדולים, לעומת זאת ישנם מיכלים נמוכים אשר יותקנו כאשר יש דבר המפריע להתקנה כדוגמת חלון מעל האסלה.

יש מספר תקלות שיכולות לקרות בשל השילוב של האסלה והמיכל, כאשר לכל בעיה יש פתרון. הבעיות הנפוצות הן: חריקה בזמן התיישבות על אסלה, השפרצת מים החוצה בזמן השטיפה, כאשר ריקון המים לא מנקה את האסלה ועוד.

האסלה נוזלת? ישנה תקלה במיכל ההדחה? אין צורך למהר ולהחליף אסלה, רגע לפני חייגו אלינו לקבלת שירות –  03-6033769, נייד 0506555003

מחפשים מקצוען מיכל הדחה סמוי? ניאגרה סמויה? חייגו 03-6033769,נייד 050-6555003