בחירת איש מקצוע

כשמדובר בתיקון ניאגרה סמויה מדובר בתכלת המים

כמה מילים על אמינות ובעלי המקצוע הרבים בתחום תיקון הניאגרות הסמויות:

השוק התחרותי והגדל בהתמדה בתחום תיקון הניאגרות הסמויות וחלקי החילוף לניאגרות, הינו מתפתח וגדל בהתמדה. וככזה, גורם לתחרות רבה בין אינסטלטורים רבים המבקשים לקחת חלק ולהתמקצע על חשבון לקוחות תמימים אשר אין ביכולתם לדעת מה רמת ההבנה והמומחיות של האינסטלטור אותו הזמינו לתיקון הניאגרה.

לצערי, כיום גם ניתן לשלם לחברות דעת קהל, סקרים וחברות המדיה השונות אשר יכולות להציג אינסטלטור שלא קשור לתחום הניאגרות הסמויות כמומחה לניאגרות סמויות ואפילו לשלם על סקרים וחוות דעת לא אמינות על בעל המקצוע, כאשר בראש מעינם עומד דבר אחד בלבד ותאמינו לי זה לא אתם כלל, הם פשוט צריכים להרוויח כסף בדרכים כאלה ואחרות.

ולמה בחרתי לחדד את נקודת בחירת בעל המקצוע? כי בשנים האחרונות אני נתקל בלקוחות, אשר נפלו קורבן לאנשים לא מקצועיים אשר נתבקשו לשלם אלפי שקלים לשבירת קירות ושיפוצים שלא היה צורך בהם מלכתחילה, או לאינסטלטורים לא הוגנים שמבקשים אלפי שקלים על חלקי חילוף שלטענתם לא נמצאים בארץ ומיכלי הדחה סמויים אשר לא ניתנים לתיקון.

אז אבקש להעביר מסר אחד: אין דבר כזה ניאגרה שלא ניתנת לתיקון על סמך החלטה של בעל מקצוע יחיד ואין דבר כזה שאין חלקים בארץ. רגע לפני שאתם נופלים קורבן לתרמית, עצרו ובדקו שוב, קראו קצת חומר באינטרנט על תיקון ניאגרות סמויות ואז…קבלו החלטה מה עליכם לעשות. 

יסלחו לי עמיתי למקצוע, אך כמי שמייצג את הצד השפוי בסיפור הזה, אני רואה לנכון להעלות את זה על הפרק.

כתבה מאתר גלובס הממחישה חלקית את הסוגיה http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000449165

מחפשים מקצוען מיכל הדחה סמוי? ניאגרה סמויה? חייגו 03-6033769,נייד 050-6555003